نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شوك غافلگیركننده باشگاه یوونتوس در اعلام سرمربی جدید / شایعه یا واقعیت؟

شوك غافلگیركننده باشگاه یوونتوس در اعلام سرمربی جدید / شایعه یا واقعیت؟

به فاصله كمتر از 24 ساعت از نزدیك شدن به موعد احتمالی اعلام رسمی نام سرمربی جدید یوونتوس، برخی از فعالان رسانه‌ای متمایل به باشگاه تورینی در اظهارنظراتی عجیب از یك غافلگیری محض به هواداران نوید می‌دهند.

 

ماسیمو پاوان یكی از خبرنگاران متمایل به بیانكونری در اظهارنظری غیرقابل پیش‌بینی از احتمال اعلام گزینه‌ای غافلگیركننده خبر داده‌ است:

 

طبق پیش‌بینی‌ها به زودی ساری به عنوان سرمربی یووه معرفی خواهد شد اما هرقدر به زمان موعود نزدیك می‌شویم اصرار منابعی كه پس از انكارها و مصاحبه‌های اخیر گوادریولا همچنان او را نزدیك باشگاه می‌دانند مرا وادار به شك و شبهه می‌كند. با این حال شاید باور نكنید اما چند ساعتی است گزینه‌ای غافلگیر كننده نیز از «آلمان» دهان به دهان در میان اهالی رسانه می‌چرخد؛ نامی شوكه كننده كه می‌گویند همه كار نیمكت یووه در فصل بعد خواهد بود!

 

نیكولا آموروزو مهاجم سابق یوونتوس در دهه 90 میلادی نیز در گفتگو با رادیو Kiss Kiss در پاسخ به سؤالی در خصوص سرمربی جدید یوونتوس گفته است:

 

تا دو روز پیش من نیز همانند همه متقاعد شده بودم كه مائوریتسیو ساری سرمربی جدید یووه خواهد شدش اما اشتباه می‌كردم. یك سورپرایز بزرگ در راه است. باشگاه تصمیم نهایی‌اش برای نیمكت بیانكونری را گرفته و به زودی هم یكی از معتبرترین مربیان فوتبال دنیا سكان هدایت یووه را بر عهده خواهد گرفت.

 

آندره‌ا بوسكو خبرنگار و نویسنده روزنامه Corriere della Sera نیز همپا با برخی از اظهار نظرهای امروز، گفته است:

 

علی‌رغم اینكه همه از قطعی شدن حضور مائوریتسیو ساری در یوونتوس صحبت می‌كنند هنوز اقلیتی رویابین در انتظار شنیدن نام پپ گواردیولا به عنوان سرمربی یوونتوس هستند. در این بین عده‌ای هم مثل من منتظر خلق شگفتی و غافلگیر شدن از نام شخصی هستند كه كمتر كسی انتظارش را داشت.

 

باید دید آیا روند افزایشی اظهارات عجیبِ نشستن فردی به غیر از ساری روی نیمكت یوونتوس با واقعیت تطابق دارد یا تنها شایعه‌اي رسانه‌ای است. آنچه مشخص است؛ راز این انتخاب فرسایشی طي ساعات و شاید روزهای آینده برملا خواهد شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: